achtergrond

Welkom op scoutsedegem.be

Ben je op zoek naar de website van de 28ste Maria Regina in de kontichstraat? Dan kan je terecht op onze nieuwe website www.28edegem.be.

Volg ook de 28ste op facebook.

Dit is de website van 27ste. Kom meer over onze scouts te weten via het menu of bekijk de foto's. Iedere tak kan haar specifieke informatie opvragen via het takmenu onder de foto. Het spoor en het geitje, onze tweemaandelijkse programmabladen vindt u ook terug in het hoofdmenu. Heb je vragen? Aarzel niet om ons een berichtje te sturen. Veel plezier, de leiding van 27ste.

Inschrijven BBQ Overgang 2014

Schrijf snel in voor de BBQ van onze overgang 2014. Deze gaat door op 20 september op de terreinen van de 28ste (Sterrenhof: Kontichstraat 92 – 2650 Edegem). Om 13u30 start de overgang en om 17u30 kunnen de eerste vleesjes gegeten worden.

Nieuwe website 28 Maria Regina

Beste ouders en leden,

Binnenkort krijgen de gidsen een nieuwe website! Voortaan zal u op http://edegem.scoutsgroep.be/ alle informatie vinden over de werking van 28ste Maria Regina. U vindt hier reeds het nieuwste geitje. Informatie over de jongens vindt u nog steeds op de oude website.

Groetjes,
Groepsleiding 28e

Gidsenkamp 2014

Kampboekje JVK 2014 Jongverkenners

19/07/2014 - 08u00
31/07/2014 - 15u00

Vergadering 15/06 KABOUTERS Kabouters

Beste kabouters en ouders,

Zondag 15/06 is het relaxvergadering voor de kabouters en daarvoor hebben wij nog iets speciaal in petto! Daarom vragen wij dat ze hun bikini/badpak meenemen deze zondag en een handdoek!
Het is gewoon om 10u bij het lokaal!
Wij kijken ernaar uit!

Groetjes KABOUTERLEIDING!

Info van de kampinfoavond KapoenenKaboutersJonggidsenGidsenLeiding

We vonden de kampinfoavond een succes, hopelijk jullie ook!

Voor de ouders die niet aanwezig konden zijn hebben we alle presentaties online geplaatst.

Het stadsspel van de jonggidsen is verplaatst Jonggidsen

Liefste jonggidsen,

Het stadsspel van deze zondag (1 juni) wordt verplaatst naar 29 juni. Deze zondag verwachten we jullie dus van 10u tot 12u30 en op 29 juni gaat de vergadering door van 9u tot 13u.

Tot zondag!

Groetjes van de jonggidsenleiding

Italiaanse avond 28e KapoenenKaboutersJoka'sJonggidsenGidsenLeiding

19/04/2014 - 18u00

Scouts 28ste Maria Regina Edegem presenteert: De Italiaanse Avond!

Voor slechts 12 euro (kinderen 8 euro) kan je weer je buikje rond komen eten. Er zullen 3 soorten pasta en 3 verschillende sauzen zijn waar je à volonté van kan genieten. Ook dit jaar is er weer een dessertenbuffet waar je voor een vrije gift van kan smullen.

Inschrijven kan via italiaanseavond@scoutsedegem.be ! Vermeld zeker je naam, emailadres en aantal volwassenen en/of kinderen. Gelieve ook aan te geven of je om 18u of 20u komt eten. (kinderen = -12j)
Gelieve in te schrijven voor woensdag 16 april.

Betalen kan op voorhand via het rekeningnummer BE47 4190 1278 0180 of de avond zelf!

Tot dan!

Bosspel kapoenen 23/02 Kapoenen

Allerliefste kapoenen

Volgende zondag (23/02) spelen we een bosspel en omdat er bij ons lokaal niet echt een bos staat, gaan we ergens anders naartoe. We gaan naar de Edegemse bergen!
We spreken af om 10 uur op de parking van sporthal Kattenbroek in Edegem. Het adres van de sporthal is: Kattenbroek 14 - 2650 Edegem. Om 12.30 uur mogen jullie ouders jullie daar weer komen ophalen.
Als je andere kapoenenouders ziet, zeg dit dan door zodat iedereen op de hoogte is.

Doe zeker slechte kleren aan want als het geregend heeft, is het daar nogal modderig.

Groetjes van de kapoenenleiding

Kabouters: Filmvergadering 26/01 Kabouters

Beste kabouters en ouders!

Zoals in het geitje staat is het zondag (morgen) FILMVERGADERING!
MAAR: onze locatie is veranderd! Er is al een mail gestuurd met de nieuwe locatie, maar indien u het nog niet had gezien laten we het via deze weg nog eens weten!

We verwachten de kabouters met dekentje of slaapzak om !!!9u!!! aan de groene poort van Patronaatstraat 21 (Basisschool DeLink). De vergadering is gedaan om 11U30!! ook aan basisschool DeLink.